Alla inlägg under augusti 2011

Av J - 26 augusti 2011 06:45

Inte värt att kommentera vädret, så dåligt är det.

Frukosten blev lyckat inga måndags exemplar av smörpacket eller lösa ägg.

Lägger dock märker till att på tv så visar de regionala sändningar i från Stockholm, jag vill väl inte veta vad det ska blir för väder eller vad som har hänt i Stockholm om jag övernattar i Göteborg.Det tåls att fundera över.

Av J - 24 augusti 2011 06:45

Ännu en morgon i Göteborg, men betydligt diskretare solstrålar som kom in på morgon kvisten.

Går till frukosten och hoppades att smörpacket skulle vara lättar att öppna i dag. Det var dom jag blev glad.

Men den glädjen varade inte särskilt länge. Jag hade tagit ett ägg ur den hård 'kokta äggens' korgen, till mot förtret var det inte hård kokt,suck. Till mitt förtret, fanns det inte personal precis då vid frukosten. När jag gick till rummet så passerade jag receptionen och upplyste dem om att de hård kokta äggen inte var så hårde kokta.

Av J - 23 augusti 2011 06:45

Vaknar till ett par svaga sol strålar som letar sej fram mellan molnen, för att slutligen hitta mej. De jag ligger i sägen och känner mej ny vaken och men ny ska de bli hotellfrukost tänker jag och kläde på mej.

De som fanns var helt okej frukost, men störde mej på att när jag satt ner till bords och skulle öppna de små smör packeten så följde inte hela med.

Nu var det inte så att jag öppnade fel eller så,Jag drog bort 'hela' men i mitten bestod det två små remsor av plasten som inte lossnade som var rätt över. Störande. Hoppas det inte är så i morgon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards